Maritim Airport Hotel – Hanovra

Saptamana trecuta pe vremea asta tocmai intram in cel mai frumos hotel pe care l-am vazut vreodata :) Am ajuns in Hanovra dupa un drum de nedescris , prin munti pe la Dresda, o zapada la inceputul lui octombrie aproape incredibila, 20 de cm depusi pe autobanda.  Partea proasta a fost ca au si inchis autobanda din cauza asta si au inchis si un tunel fiindca se surpase ceva acolo si vroiau sa curete iar singura varianta era prin munti. Am urcat pret de 10 minute cand am vazut ca se intorc toate Jeep-urile la care ma uitam cu jind cand treceau la deal de mine, cu cauciucuri de iarna, iar eu cu slick-urile de vara usor usor. Am facut cale intoarsa si am avut noroc pana la urma, era sa o scap in sant de vreo 20 de ori insa intr-un moment de insipratie am revenit pe autostrada dupa 3 ore si deblocasera tunelul.

Intr-un final am ajuns si la Aeroport iar legat printr-un fel de terminal cu acesta era hotelul Maritim. Cand intri iti imaginezi ca esti pe Titanic, hotelul avand in hol forma unui vapor , cu balustrade luminate , cu tavanul din sticla si o tinuta in general de vas de croaziera. Fiindca eram totusi in vecinatatea unui aeroport de tavan erau agatate niste personaje cu parapante si niste avioane modele mai vechi.

[nggallery id=8]

Receptia era in partea din dreapta cum am intrat noi, holul era folosit si pentru mese de altfel in a 2-a zi am si mancat acolo :) Micul dejun se ia in restaurantul Rotisserie, si este absolut fantastic iar cina tot acolo. Partea foarte buna este ca poti sa faci sauna sau sa stai la piscina daca ai avut o zi grea sau sa pleci in oras fiindca ai o gara exact in aeroport deci la 1 min de hotel. De acolo toate trenurile duc spre gara centrala, principala atractie a Hanovrei despre care o sa va scriu mai tarziu :)

Camerele sunt excelente, dotate cu de toate iar room service-ul este excelent. Tot personalul pare sa stie sa vorbeasca fluent engleza deci nu risti sa nu intelegi ceva. Parcarea foarte mare dar cam scumpa 15 eur / zi :)

Cu siguranta o sa revin la hotelul asta cat de curand :)

One thought on “Maritim Airport Hotel – Hanovra

1. Pingback: Despre Hanovra – oras german clasic | Destinatii Europene - Blog de turism