Destinatii Europene

Noutati Destinatii Europene. Celel mai noi Stiri din Turism

Ultimile Stiri Adaugate

  1. TUI: turismul românesc a rămas cu 7-8 ani în urma celui bulgar
  2. BUCHAREST BENCHMARKING REPORT: bilant 2009 pe piata hoteliera la 3 si 4 stele
  3. Unde se poate skia si la ce pret
  4. Studii de fezabilitate pentru peşteri
  5. Tot mai puţini turişti în hoteluri
  6. Peste 3.000 de turisti au venit la mare prin programul "Litoralul pentru toti"
  7. Numarul turistilor romani in Bulgaria a crescut cu 80% in primele 4 luni
  8. Hotelierii se ceartă cu Elena Udrea pentru durata sezonului estival
  9. De ce litoralul romanesc este mai scump decat cel bulgar sau grec
  10. Sejururile pe litoralul romanesc "intra la apa" in 2009
  11. Innoptarile in structurile de cazare din Romania au scazut cu aproape 30% in aprilie
  12. Campania de promovare a turismului romanesc debuteaza la Roland Garros
  13. O noua statiune de schi in Valea Jiului
  14. Numarul turistilor romani din perioada Pastelui a scazut cu 37%
  15. Turismul din Romania a scazut cu circa 20% in februarie
  16. Elena Udrea vrea sa construiasca cel mai mare domeniu de schi din Europa de Sud-Est
  17. Preturile pachetelor turistice, scaderi cu pana la 60% fata de luna decembie
  18. Sectorul balnear - prioritatea ministrului Udrea - necesita investitii de peste 500 mil. euro
  19. Linia aeriana Malev va lansa in primavara ruta Iasi-Budapesta
  20. Blue Air a introdus sapte destinatii noi in orarul de vara 2009
  21. Criza economica va ieftini anul viitor pachetele turistice cu pana la 30%
  22. Wizz Air lanseaza noi curse in Romania
  23. Cum ar putea turismul romanesc sa profite de criza economica
  24. Cel mai pesimist scenariu pentru piata turismului Stagnare in 2009
  25. ANAT a elaborat un 'plan anticriza'
  26. Cum arata turistul roman "de insula exotica"
  27. 40.000 de romani au ales destinatiile interne pentru minivacanta de 1 Mai
  28. Londra si Paris - cele mai ostile orase, Dublin si Amsterdam - cele mai ospitaliere
  29. Destinatiile turistice interne inving strainatatea anul acesta, de Paste
  30. Pachete speciale de la agentii pentru turistii care "leaga" Pastele de 1 mai
  31. 36 de proiecte concureaza pentru titlul de Destinatie Europeana de Excelenta
  32. Agentiile de turism vor sa atraga 70% din microbistii care merg la Euro 2008
  33. Hotelierii bulgari merg pe profit zero de Paste, pentru a atrage romanii in vara
  34. Rezervari hoteliere Online
  35. Tot mai dependenţi de excursii în străinătate
  36. Austria in topul ofertelor de iarna
  37. Romanii ar putea beneficia de vouchere de vacanta din iulie
  38. Agentiile de turism incearca sa ii scoata pe bucuresteni din oras "de summit-ul NATO"
  39. Turismul online castiga teren in Romania
  40. Primarul Sibiului crede ca orasul va atinge tinta de un milion de turisti in 2007
  41. O firmă româno-spaniolă investeşte 3 milioane euro într-un hotel de trei stele la Sibiu
  42. Air France - KML estimează că numărul pasagerilor în 2007 va creşte cu 10% faţă de anul trecut
  43. Sibiul a încasat circa 200 de milioane de euro din turism de când este Capitală Culturală Europeană
  44. Ministrul transporturilor susţine că toate autostrăzile vor fi finalizate în 2013
  45. România şi Bulgaria ar putea crea circuite turistice comune
  46. Jumătate din pachetele turistice de iarnă din Bulgaria au fost rezervate
  47. Ministerul Transporturilor va repara drumurile spre destinaţiile turistice
  48. Românii preferă Austria ca destinaţie de schi în perioada sărbătorilor de iarnă
  49. Ieftinirea vacantelor creste cu 30% numarul turistilor romani in strainatate
  50. Masina, cel mai utilizat mijloc de transport pentru plecarile in strainatate
  51. Fondurile europene pentru turismul romanesc vor fi accesate din octombrie
  52. Preturile la cazare ar putea creste in 2008 cu pana la 7%
  53. Destinatii turistice preferate de romani
  54. Destinatii de vacanta
  55. "Schimbati totul" este concluzia consultantilor internationali.
  56. In premiera incasari de peste 1 mld de la turisti straini
  57. Lansare Destinatii Europene - Ghidul Tau de Vacanta

Studii de fezabilitate pentru peşteri

Peşterile şi comunele din judeţele ţării vor fi reamenajate şi dezvoltate, iar imaginea României va fi promovată pe Eurosport şi CNN pentru 1,3 milioane de euro

Ministerul Turismului (MT) a alocat aproape un milion de euro cu tot cu TVA pentru realizarea unor studii de prefezabilitate pentru amenajarea şi reamenajarea unor peşteri şi saline, din bani de la bugetul de stat. Astfel, licitaţia va avea loc în luna august, iar lucrările sunt împărţite pe patru loturi, fiecare contract având o durată de trei luni. În primul lot de lucrări sunt incluse salinele Praid (Harghita) Slănic Prahova (Prahova) şi Cacica (Suceava) iar MT este dispus să plătească 100.000 de euro fără TVA.

Al doilea lot cuprinde studii de oportunitate care se referă la amenajarea şi reamenajarea a şase peşteri din mai multe judeţe, dar şi a complexului carstic de la Ponoarele şi a Galeriei Prosacului (Mehedinţi). Valoarea acestor studii se ridică la 240.000 de euro fără TVA.
În cadrul celui de-al treilea lot sunt incluse studii de prefezabilitate pentru dezvoltarea turismului în general, dar şi a celui balnear, mai ales în staţiunea Snagov şi Ostrovul Simian, care include şi oraşul Drobeta Turnu Severin, a cărui valoare este de 190.000 de euro fără TVA. Alţi 248.000 de euro au fost alocaţi pentru dezvoltarea turistică a zonei Ţara Făgăraşului, a depresiunilor Topliţa şi Bihor, a unor comune din judeţele Caraş Severin, Cluj şi Giurgiu, dar şi a unor zone de dezvoltare din Bihor, Covasna şi Braşov.

„Romania – Land of choice” pe CNN şi Eurosport

Vistieria ministerului se va goli de 1,3 milioane de euro, procedura de achiziţie publică a serviciilor de promovare a României pe piaţa internaţională fiind finalizată.
După ce a cerut trusturilor media din ţară să pună la dispoziţie spaţiu şi timp pentru promovarea campaniei „Turist în România”, Udrea va plăti un milion de euro canalelor Eurosport şi Eurosport 2 pentru difuzarea a 1.025 de spoturi, cât şi pentru o campanie de sponsorship de 325 de billboarduri de şase secunde şi 9 milioane de bannere cu difuzare pe Internet, potrivit unui comunicat al MT.
Alţi 334.950 de euro, fără TVA, vor intra în contul CNN, unde vor fi difuzate 529 de spoturi. Campania „Romania – Land of choice” se va derula în perioada august-decembrie 2009, cu scopul de a creşte numărul de turişti străini în ţara noastră.

TUI vede „premise încurajatoare”

Touroperatorul german TUI, care s-a retras de pe piaţa românească acum trei ani, a dat zilele acestea curs invitaţiei Elenei Udrea. Reprezentanţii TUI au fost plimbaţi marţi prin hotelurile de pe litoral şi au declarat că există „premise încurajatoare” pentru a reinclude România în cataloagele grupului german.
Când operatorul german a ieşit de pe piaţa autohtonă a spus că România trebuie să respecte condiţii minimale: funcţionalitatea litoralului într-un sezon bine definit, zboruri directe între Constanţa şi oraşe din Germania, campanii de marketing comune şi tarife competitive ale hotelierilor de pe litoral.

1 milion de euro va da Elena Udrea pentru 1.025 de spoturi difuzate pe tv.

Sursa : Gandul