Destinatii Europene

Noutati Destinatii Europene. Celel mai noi Stiri din Turism

Ultimile Stiri Adaugate

  1. TUI: turismul românesc a rămas cu 7-8 ani în urma celui bulgar
  2. BUCHAREST BENCHMARKING REPORT: bilant 2009 pe piata hoteliera la 3 si 4 stele
  3. Unde se poate skia si la ce pret
  4. Studii de fezabilitate pentru peşteri
  5. Tot mai puţini turişti în hoteluri
  6. Peste 3.000 de turisti au venit la mare prin programul "Litoralul pentru toti"
  7. Numarul turistilor romani in Bulgaria a crescut cu 80% in primele 4 luni
  8. Hotelierii se ceartă cu Elena Udrea pentru durata sezonului estival
  9. De ce litoralul romanesc este mai scump decat cel bulgar sau grec
  10. Sejururile pe litoralul romanesc "intra la apa" in 2009
  11. Innoptarile in structurile de cazare din Romania au scazut cu aproape 30% in aprilie
  12. Campania de promovare a turismului romanesc debuteaza la Roland Garros
  13. O noua statiune de schi in Valea Jiului
  14. Numarul turistilor romani din perioada Pastelui a scazut cu 37%
  15. Turismul din Romania a scazut cu circa 20% in februarie
  16. Elena Udrea vrea sa construiasca cel mai mare domeniu de schi din Europa de Sud-Est
  17. Preturile pachetelor turistice, scaderi cu pana la 60% fata de luna decembie
  18. Sectorul balnear - prioritatea ministrului Udrea - necesita investitii de peste 500 mil. euro
  19. Linia aeriana Malev va lansa in primavara ruta Iasi-Budapesta
  20. Blue Air a introdus sapte destinatii noi in orarul de vara 2009
  21. Criza economica va ieftini anul viitor pachetele turistice cu pana la 30%
  22. Wizz Air lanseaza noi curse in Romania
  23. Cum ar putea turismul romanesc sa profite de criza economica
  24. Cel mai pesimist scenariu pentru piata turismului Stagnare in 2009
  25. ANAT a elaborat un 'plan anticriza'
  26. Cum arata turistul roman "de insula exotica"
  27. 40.000 de romani au ales destinatiile interne pentru minivacanta de 1 Mai
  28. Londra si Paris - cele mai ostile orase, Dublin si Amsterdam - cele mai ospitaliere
  29. Destinatiile turistice interne inving strainatatea anul acesta, de Paste
  30. Pachete speciale de la agentii pentru turistii care "leaga" Pastele de 1 mai
  31. 36 de proiecte concureaza pentru titlul de Destinatie Europeana de Excelenta
  32. Agentiile de turism vor sa atraga 70% din microbistii care merg la Euro 2008
  33. Hotelierii bulgari merg pe profit zero de Paste, pentru a atrage romanii in vara
  34. Rezervari hoteliere Online
  35. Tot mai dependenţi de excursii în străinătate
  36. Austria in topul ofertelor de iarna
  37. Romanii ar putea beneficia de vouchere de vacanta din iulie
  38. Agentiile de turism incearca sa ii scoata pe bucuresteni din oras "de summit-ul NATO"
  39. Turismul online castiga teren in Romania
  40. Primarul Sibiului crede ca orasul va atinge tinta de un milion de turisti in 2007
  41. O firmă româno-spaniolă investeşte 3 milioane euro într-un hotel de trei stele la Sibiu
  42. Air France - KML estimează că numărul pasagerilor în 2007 va creşte cu 10% faţă de anul trecut
  43. Sibiul a încasat circa 200 de milioane de euro din turism de când este Capitală Culturală Europeană
  44. Ministrul transporturilor susţine că toate autostrăzile vor fi finalizate în 2013
  45. România şi Bulgaria ar putea crea circuite turistice comune
  46. Jumătate din pachetele turistice de iarnă din Bulgaria au fost rezervate
  47. Ministerul Transporturilor va repara drumurile spre destinaţiile turistice
  48. Românii preferă Austria ca destinaţie de schi în perioada sărbătorilor de iarnă
  49. Ieftinirea vacantelor creste cu 30% numarul turistilor romani in strainatate
  50. Masina, cel mai utilizat mijloc de transport pentru plecarile in strainatate
  51. Fondurile europene pentru turismul romanesc vor fi accesate din octombrie
  52. Preturile la cazare ar putea creste in 2008 cu pana la 7%
  53. Destinatii turistice preferate de romani
  54. Destinatii de vacanta
  55. "Schimbati totul" este concluzia consultantilor internationali.
  56. In premiera incasari de peste 1 mld de la turisti straini
  57. Lansare Destinatii Europene - Ghidul Tau de Vacanta

"Schimbati totul" este concluzia consultantilor internationali.

Ca sa punem turismul romanesc pe picioare, consultantii Organizatiei Mondiale a Turismului (OMT) propun peste 100 de actiuni care trebuie realizate, printre care crearea brandului turistic, pregatirea profesionala a angajatilor, planificarea dezvoltarii turismului, imbunatatirea cercetarii pietei turistice, precum si implicarea eficienta a autoritatii care se ocupa de turism.

OMT recomanda promovarea destinatiilor autohtone pe pietele externe, in special in Germania, Austria, Italia, Franta, Marea Britanie, Ungaria, Rusia si SUA.

Principalele segmente cu potential sunt turismul de afaceri, litoralul, statiunile balneare, turismul cultural, cel de aventura si sport. Daca pe plan international sunt mai atragatoare Delta, muntii si turismul pentru tineri, la intern trebuie promovate sporturile de iarna, dar si parcurile de recreere care trebuie amenajate langa orase.

Master Planul (n.r. - planul de actiune) pentru dezvoltarea turismului va ajunge saptamana viitoare pe masa guvernului, care trebuie sa-l aprobe pentru a fi implementat, sustine secretarul de stat pentru turism Lucia Morariu.

Brand pe banii UE

Romania trebuie sa-si creeze, pana anul viitor, un brand turistic puternic, care sa atraga privirile turistilor straini asupra noastra. Pentru elaborarea si promovarea acestui brand vor fi cheltuiti intre 20 si 30 de milioane de euro, bani asigurati din fonduri structurale, potrivit Luciei Morariu.

Tara noastra nu are, pana in acest moment, un brand turistic. Iar sloganul cu care Romania se prezinta turistilor staini - „Simply Surprising” - a fost criticat de consultantii OMT, cei care au lucrat timp de sase luni la Master Planul pentru dezvoltarea turismului romanesc in urmatorii 19 ani.

„Echipa noastra a avut o reactie critica la sloganul actual al turismului romanesc - „Simply Surprising” -, pentru ca el nu comunica esenta Romaniei pentru potentialii vizitatori”, a declarat Richard Batchelor, seful echipei de consultanti internationali, ieri, la conferinta de lansare a documentului.

Concluzia specialistilor OMT este ca tara noastra nu are o imagine clara, pozitiva si puternica pe piata internationala.

De altfel, una dintre principalele recomandari cuprinse in Master Plan este „reformularea profunda a programului de marketing al Romaniei ca destinatie turistica”. Aceasta inseamna, pe langa brandul turistic, analiza celor mai atractive piete potentiale pe care sa se focalizeze strategia de marketing.

Problemele turismului autohton

Master Planul prezinta o radiografie a piedicilor care stau in calea dezvoltarii turismului romanesc. Lipsa autostrazilor, a soselelor de centura si a drumurilor transeuropene, drumurile proaste si, deseori, fara indicatoare taie cheful strainilor de a mai reveni la noi.

Iar cand ajung si se cazeaza, constata ca multe dintre hoteluri n-au fost modernizate de mult, iar calitatea serviciilor este sub asteptari. Cauza: salariile mici si conditiile grele de munca, care ii determina pe multi angajati din turism sa plece in strainatate.

Sursa EVZ