Turist in Spania – despre Barcelona

Am reusit sa vizitez Barcelona si deja parca mi-am schimbat parerea despre destinatiile de vacanta pentru perioada urmatoare :) Am plecat, ca peste tot de altfel, cu putina tragere de inima eu de altfel fiind un mare fan Real Madrid, insa cum toate ofertele agentiilor pe perioada verii cuprind Barcelona si nu Capitala, am ales sa incerc :)

Zborul a fost excelent, am facut 3 ore si 10 minute si a decurs linistit, chiar surprizator pe alocuri. Fara goluri de aer, fara turbulente, copii si femei isterice … deci ok :) Aeroportul din Barcelona este deosebit de ok la partea de sosiri. Totul foarte curat, bine aranjat si birouri de informare turistica peste tot. Ne-am procurat harti si ghiduri si am plecat la hotel fiindca era deja destul de tarziu.

Fiindca nu stateam chiar in oras a doua zi am luat trenul pana in grara Franca unde am coborat si am plecat intai spre port. Aici plin de lume, o atmosfera extraordinara, pe o insula era Acvariul care este cel mai mare din Europa iar in fata lui un Mall. De prisos sa spun ca ne-am impartit in 2 grupuri :)

O data terminate activitatile acolo am plecat spre statuia lui Columb aflata chiar la intrarea in Port. Partea cea mai interesanta este ca iesirea vapoarelor din port se poate face daca o parte din pod se roteste si noi am avut norocul sa prindem o rotatie de asta , spectaculoasa :)

De la “Colon” am plecat spre La Rambla unde am vazut mai multe spectacole, plin de oameni care vindeau suveniruri, personaje din piese celebre care te invitau sa te pozezi cu ele, zeci de terase si evident cativa romani cu alba – neagra :)

In partea din stanga era La Bouqeria un targ de fructe si legume unde era o ingramadeala de nedescris asa ca am zis ca amanam pe o alta zi vizita in interior. La capatul strazii am ajuns in Plaza Catalonia unde am ramas iarasi fermecati de frumusetea locurilor.

Rupti deja de oboseala dupa o zi plina ne-am incercat norocul apoi spre Muzeul Picasso unde insa era o coada de vreo 1000 de persoane drept care iarasi am renuntat amanand destinatia pentru o alta zi.

[nggallery id=82]

Ziua urmatoare am dedicat-o lui Gaudi dupa ale carui opere am umblat peste tot.

9 thoughts on “Turist in Spania – despre Barcelona

1. Mihaela

Barcelona este orasul perfect pentru noi fetele: este plaja mirifica, sunt sute de magazine si sedii centrale ale Zara sau Mango de exemplu, si cladirile lui Gaudi ce inspira romantism

2. Andy

despre turismul in Spania nu am de spus numai de bine, au stiut intotdeauna sa-si promoveze orasele, insulele si statiunile turistice, Palma de Mallorca reprezinta spre exemplu una dintre principalele atractii turistice a Spaniei si de asemenea o destinatie de lux in care sa-ti petreci Luna de Miere

3. Ioana Vasile

Cu ce ai mers in Spania? Ai reusit sa gasesti vreo oferta? Eu am gasit la Aventuria, dar nu stiu cat e de buna.

4. Aloe Vera

Am fost la Barcelona de 2 ori si m-as mai duce, cu mare drag! Am stat in zona centrala, langa Parcul Clot si am vizitat cam tot ce se putea… muzee, parcuri, expozitii…am mers la Tibidabo si la Montserrat! O incantare! …ca si Fantanile de la Montjuic…
    MIIINUNAT ORAS!

5. Limarom 2000

Ce frumos ar fi sa fim unul pentru toti si toti pentru unul, parca e cearta prea multa, as vrea sa fim mai toleranti noi romanii … mereu se gaseste unul sa critice ceva.

6. link

Hai sa nu ne mai vorbim de rau intre noi, romani intre romani si romani cu romani. As vrea ca romanii sa fie mai toleranti intre ei si sa se sprijine mai mult.

7. Artistik

Daaaa, Barcelona este o destinatie super misto!Am fost in Barcelona de vreo 3 ori si tot m-as intoarce, nu ma satur niciodata.Vreau acum sa ajung din nou de Anul Nou si am gasit deja niste variante super ieftine de avion, acum urmeaza sa le si achizitionez!