Dubai Shopping Festival – raiul cumparaturilor

O luna de reduceri substantiale la tot ceea ce inseamna imbracaminte, incaltaminte, accesorii sau bijuterii – asta inseamna Festivalul Cumparaturilor din Dubai care se desfasoara in perioada 28 ianuarie – 28 februarie 2010.

Si pentru ca e criza si cei din emiratul arab au simtit-o din plin, au facut ceea ce si comerciantii de la noi ar fi trebuit sa faca: reduceri de pana la 70%, mai mari decat cele de anul trecut. Si vorba aia, nu ne referim la produse de duzina ci la marci consacrate si produse de lux. Rezultatele se simt in numarul vizitatorilor aflat in crestere fata de anul trecut.

Nici romanii nu au stat prea departe de evenimentul din acest an, agentiile de turism inregistrand o crestere cu 20% a pachetelor vandute pentru Dubai. E adevarat ca si preturile au scazut cu 15% fata de 2009; de exemplu, un pachet de 5 nopti la un hotel de 5 stele si cu avionul inclus costa acum undeva in jur de 600 de euro.

Cresterea cererii pentru Dubai pe piata romaneasca, in conditiile in care alte destinatii au suferit scaderi sau in cel mai bun caz stagnari, se datoareaza si reducerilor substantiale dar si deschiderii Burj Dubai care e pentru turistii din toata lumea un important punct de atractie.( Pacat ca e momentan inchis :) ) .

Dubai Shopping Festival se afla in acest an la a 15 – a editie si a atras de la inceputurile sale peste 35 de milioane de vizitatori. Evenimentul detine un rol vital in industria turistica a emiratului si a evoluat de-a lungul anilor, oferindu-le rezidentilor dar si turistilor pe langa cumparaturi si divertisment, evenimente culturale si concerte.

httpv://www.youtube.com/watch?v=ajqWOGu1v5w&feature=player_embedded#

2 thoughts on “Dubai Shopping Festival – raiul cumparaturilor

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>