La fel de atragatoare la 25 de ani

Campania promotionala aniversara a companiei aeriene Virgin Atlantic a starnit numeroase controverse si acuze din partea femeilor, in special. Autoritatea ce reglementeaza standardele in publicitate ASA a primit 29 de plangeri referitoare la clipul publicitar ce sustineau ca acesta este discriminatoriu si reprezinta o insulta la adresa femeilor si in special a celor care lucreaza in industria aviatica.

Spotul realizat la aniversarea a 25 de ani de la infiintarea companiei prezinta cateva insotitoare de zbor de la Virgin Atlantic care merg gratios prin aeroportul Heathrow, alaturi de pilot, intr-o ambianta specifica anilor ’80. Bineinteles, toate sunt foarte apetisante :) si absolut toata lumea, femei si barbati, sunt cu ochii pe ele. La vederea lor, unul dintre barbatii aflati in apropiere spune ca ar trebui sa-si schimbe zborul iar altul, slujba. :)

Suparatii spun ca femeile sunt prezentate intr-un mod deranjant, ca o marfa, ca si cum ele ar fi singurul motiv pentru care pasagerii ar trebui sa zboare cu Virgin Atlantic.

Pana la urma, se pare ca ASA a conchis ca nu e nimic discriminatoriu in clipul publicitar si ca e normal ca unii oameni sa vada cliseele anilor ’80 ca ceva lipsit de bun-gust.

Reprezentantii companiei aeriene Virgin au declarat ca aceasta campanie are un imens succes in toata lumea si ca, probabil, cei care au facut reclamatiile fac parte din concurenta invidioasa :) .

Mie personal imi place spotul si, daca va uitati si la comentariile de pe Youtube, o sa vedeti ca a avut efectul scontat :) .

httpv://www.youtube.com/watch?v=KS_6HHQ7jOA

One thought on “La fel de atragatoare la 25 de ani

  1. Pingback: Castigatorii World Travel Awards din Europa | Destinatii Europene - Blog de turism

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>