Agentiile de turism si criza mondiala

Iata-ne la un moment de cotitura.

Cam toate agentiile isi sisteaza investitiile personale ( vezi J’Info Tours ) si cu siguranta asta nu e bine pentru noi clientii.  O data fiindca probabil piata intreaga va pierde niste locuri de cazare proaspat construite ( sau renovate ) dar cu siguranta de o calitate mai buna decat ce este acum pe piata iar agentiile nu vor mai fi atat de amabile cu reducerile deoarece au nevoie de bani. In mod normal cand cererea scade automat ofertele ar trebui sa-si reduca pretul din cauza concurentei dar ce te faci cand chiar cand oferi o excursie sau o croaziera aproape de pretul de cost ea tot pare scumpa ? In momentele astea erau bune aceste investitii proprii ale agentiilor. Un hotel proaspat amortizat intr-o statiune cunoscuta sau macar destul de frecventata ti-ar da posibilitatea sa faci oferte speciale, reduceri etc mergand chiar pana la ” hotelul pentru toti ” ( vezi “litoralul pentru toti ” sau alte initiative ).

Un alt aspect important va fi pozitionarea pe piata a agentiilor in perioada de criza ce va urma. Unde se vor duce comenzile guvernamentale cu banii nostri ? Care agentie va licita mai putin ?  SI aici iar ar fi fost bune fiindca ce imi era daca trimitea Vanghelie consilierii la Poiana Tapului decat in Miami si Jamaica ?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>